keskiviikko 18. maaliskuuta 2009

Ihmeellistä sakkia..

..ovat edelleen miehet. Tänään taas tuli todistetuksi muutamankin kerran. Yksi halusi kiilata ruokajonossa (ettei vaan tarvitsisi auttaa), mutta se olikin joku norjalainen... Toinen möhömaha-laukkuäijä ihan vaan halusi varmistaa saavansa taksin ja meni oikein minua edemmäksi keskelle pihaa sitä odottelemaan. Heitti hieman minulle hassunhauskaa läppää ja sen jälkeen kyräili etten vaan veisi hänen taksiaan. Kun pihaan kurvasi kaksi taksia, niin toki mies huutaa heti omaa varausnumeroaan ja sitten kipuaa taksiin, joka on minua lähempänä, vaikka seisoi yhtä lähellä kumpaakin kaaraa. Okei. Ei ehkä kaada maailmaa.

Tosin yhtään fiksumpi ei ole toinen taksikuskikaan. Ei elettäkään, että siirtäisi autoa lähemmäs minua vaan odottaa, että kierrän möhömahan taksin. Kuski ei tule avaamaan minulle ovea, ei auta sauvojen asettelussa kyytiin puhumattakaan repun kyytiin lastaamista ja varmistamista, että pääsen ylipäätänsä kyytiin, kun kyseessä oli kuitenkin hieman korkeampi ajoneuvo. No onneksi ajomatka on lyhyt. Tosin taas, kun maksut on maksettu, niin kuski jää odottelemaan paikoilleen tuijottaen tyhjyyteen, että saan tavarani matkaani ja poistuttua autosta. Teki mieli vähentää olemattoman asiakaspalvelun osuus laskusta.

Pisteet menee tänään jenkkisedälle, joka ihan pyytämättä tajusi ojentaa auttavan kätensä ja auttoi minua tarjottimen kanssa lounaalla. Pisteitä myös Pellervolle, joka ystävällisesti kysyi miten meinaan tarjottimen kanssa selvitä.. Näin tänään. Huomenna taas uudet haasteet.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti